International Press Release Publishing for free in 15 languages across 22 countries

RSS Societate / Mâncare şi băutură


Legumele te fac legumă

2008/09/16 07:28 Press Release from: Bizerba
O dietă exclusiv vegetariană poate duce la atrofierea creierului, relevă un studiu publicat recent de cercetătorii de la Universitatea Oxford din Marea Britanie în

Mituri Dietetice care in Realitate se Dovedesc False

2008/09/08 07:30 Press Release from: Amplus
Sezonul estival este pe sfarsite, iar multi dintre noi deja ne gandim la pierderea kilogramelor in plus pe care le-am acumulat pe timpul verii. Daca este si cazul
Archiv

<< < [1] > >>
 

Pressreleases by authors
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z